12 Ιανουαρίου 2012

Τοp ten..

Και κανονικά έπρεπε να γράψω κατιτίς στο καινούριο ιστολόγιο που έφτιαξα, αλλά επείδη θέλει ώρα το άφησα για αύριο( btw πηγαίνετε διαβάστε το και πείτε μου γνώμες, I'm noob there)!
Mεγάλη πέραση έχει αυτές τις μέρες βλέπω το τοπ τεν, οπότε είπα να βάλω και γω τα δικά μου.


Top Ten, here it goes..

1. Αγαπημένη στιγμή: Όταν βρίσκομαι δίπλα σε άτομα που αγαπώ και περνάμε καλά.


2.Αγαπημένο φαγητο: Αντίθετα με τους περισσότερους δεν είμαι μεγάλος φαν του κρέατος. Λατρεύωωω μελιτζάνες με πατάτες γιαχνί. Κακό μου κάνει με το πρόβλημα στο στομάχι, αλλά το αγαπώ!

3.Αγαπημένο άρωμα: Θα έλεγα όταν κάνω μπάνιο με το Palmolive aromatherapy sensual. Το αγαπώω! Βέβαια αυτό που αγαπώ είναι να μυρίζω το άρωμα του αγαπημένου μου τώρα που είναι μακρυά. Μου έδωσε το άρωμα που πήγαινε να του τελείωσει και όποτε το μυρίζω, λέω το όνομα του και χαμογελώ. (Είμαστε στα μέλια, καταλάβετε με παρακαλώ)


4.Αγαπημένο γλυκό:
Λατρεύω σοκολάτα αλλά εδώ πρέπει να πω μηλόπιτα. Αν την πετύχεις.. με κέρδισες.

5.Αγαπημένο ποτο: Mα ο καφές βέβαια..!! Το τσιγάρο το έκοψα με ευκολία, αλλά ο καφές απλά ΔΕΝ κόβεται.

6.Αγαπημένο βιβλίο: Αρκετά δύσκολη ερώτηση.. αν και σαφώς άλλα είναι αγαπημένα μου, θα πω το The kite runner. To αγάπησα.

7.Αγαπημένη έξοδος: Όταν έχει ηλιόλουστη μέρα και πάω στην παραλία να απολαύσω τον καιρό. Είμαι παιδί του ήλιου.


8.Αγαπημένο τραγούδι:
Δύσκολα πολυ δύσκολα μου βάζεις.. οπότε θα βάλω ένα κομμάτι που υπεραγαπώ, ακόμη κι αν υπάρχουν καλύτερα του. Οasis - Wonderwall

9.Αγαπημένη σειρα: Friends & Married with children!!


10. Αγαπημένη διαδρομή:
Ημέρες Χριστουγέννων. Από το μετρό του Συντάγματος, περπατώντας στην Ερμού και να φτάνουμε Μοναστηράκι. Όσοι πήγατε Αγγλία θα πείτε σιγά τα ωά, αλλά δεν είναι τόσο η διαδρομή κάποιες φορές όσο οι αναμνήσεις.


Ποιο είναι το δικό σας Top ten? :)

2 σχόλια:

Πρασινάδα είπε...

Ω! μανα μου ρε το άρωμα του αγαπημένο...εκολλητσιάσαμεν (που λαλουμεν στα κυπριακα!)

Μελιτζανες γιαχνι με ριγανη τζαι φέτα που πανω! :)))

Daydreamer είπε...

Τι να κάνω.. έρωτας είναι αυτός!
Καλά άλλη μεγάλη αγάπη οι μελιτζάνες.. και σαφώς πρέπει να έχει φέτα!