24 Ιανουαρίου 2012

To αποφάσισα.. θα αλλάξω επάγγελμα..!


Καλά όχι κι έτσι, αλλά τουλάχιστον άμα δω πως από τα υπόλοιπα δεν βλέπουμε χαΐρι, τότε θα καταλήξω να γίνω ζαχαροπλάστης.. Από μικρή μαγείρευα, αλλά δεν έφτιαχνα συχνά γλυκά, αν και ήμουν καλή. Πλέον τι σοκολατίνες, τι banoffee pie, σουφλέ σοκολάτας κ.α.
Έχουμε φτάσει στο σημείο να μου λέει με απειλητικό ύφος ο μικρός μου αδερφός να φροντίσω να φτιάξω σουφλέ σοκολάτας. Οκ, σημαίνει κάτι έκανα καλά αλλά όχι και έτσι βρε.. αδερφέ!!

Βέβαια και το γεγονός πως ακόμη δεν έχω βρει δουλειά με κάνει να θέλω να σπαταλώ τον χρόνο μου σε κάτι δημιουργικό που απολαμβάνουν κι άλλοι. Μακάρι να μην χαθεί αυτό το αίσθημα όταν βρεθεί κάτι, γιατί σε fast life τα έχουμε κάνει όλα. Fast food, fast service, fast sex, fast feelings.. Και δεν μου αρέσει.
Πολλές φορές το έχω συζητήσει με άτομα άνω των 50 όπως και η μητέρα μου.
Ότι εκείνοι στην ηλικία μας ήταν πιο ξέγνοιαστοι, πιο αισιόδοξοι και πιο χαλαροί. Πλέον βλέπεις τον 25άρη να κινείται σε fast mode ρυθμούς, με νεύρα και άγχος δίχως να έχει καν δημιουργήσει δικιά του οικογένεια. Να είναι απαισιόδοξος για το μέλλον.. και πως να μην είναι δηλαδή με αυτά που βλέπουμε.
Είμαι παρά 9 μέρες 29 χρονών και δεν έχω κάνει όσα δάνεια έχουν κάνει οι περισσότεροι. Ένα για το αμάξι μου και αναπολώ τις στιγμές που έπαιρνα τα Μ.Μ.Μ και ήμουν ξέγνοιαστη. Δε τα μπορώ τα δάνεια..! Εδώ ακούω για άτομα 20 χρονών με 2 και 3 δάνεια και για μεγαλοποσά μιλάμε. Εγώ ούτε σύνδεση για το κινητό δεν έχω. Δεν ξέρω μπορεί σε αυτό να φταίει και η Υδροχοική μου φύση που δεν μπορεί εύκολα να δένεται σε κάποιες καταστάσεις.
Σε πολλά λειτουργώ λες και μόλις έχω βγει από την εφηβεία. Αντιδρώ. Δεν μπορώ τον οτινανισμό . Την απάθεια. Που ο καθένας κάνει ότι θέλει λες και είναι το κέντρο του κόσμου. Ξύπνα φιλαράκι, όσα λεφτά και να έχεις, ότι αμάξι και να οδηγείς αυτό δε σε κάνει περισσότερο άνθρωπο από τους υπόλοιπους. Αυτό δεν έχουν καταλάβει εδώ.
Όλοι μαζί πρέπει να προσπαθήσουμε για να βρούμε ένα καλύτερο μέλλον. Να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα μας. Διαφορετικά θα καταλήξουμε να κυνηγάμε αυτό που είναι προσοδοφόρο ακόμη κι αν είναι ένας αργός θάνατος. Και αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ. Όχι ακόμη. Μπορεί να παίζει ρόλο το ότι δεν έχω γίνει γονιός και δεν υπάρχει λόγος να παλέψω για κάποιον όσο κι αν αυτό δεν με γεμίζει. Αλλά ελπίζω να βρω αυτό που ψάχνω. Όσο απαισιόδοξη και να είμαι κάποιες φορές, πάντα ελπίζω. Και αυτο με βοήθησε να συνεχίσω.

Oπότε αυτό που έχω να κάνω είναι να προσπαθήσω και να ελπίζω για το καλύτερο. And I will!

5 σχόλια:

Πρασινάδα είπε...

Λατρευω την μαγειρική, αν αλλασα επαγγελμα θα ηθελα να ήμουν σεφ! Εχω δανειο μονο για το αυτοκίνητο, αλλα σε αντίθεση με σένα δεν το μετανοιώνω ουτε αναπολο τα ΜΜΜ....συμφωνω για τα δάνεια....δανειζουμαστε πέραν τον δυνατοτητων μας σαν λαος.

Α! ζαι χρονια πολλά που τα τωρα!! :)

Black Rose Dragon Lady είπε...

Δεν κακή ιδέα η μαγειρική. Την μαγειρική την έβλεπα πάντα σαν την ζωγραφική. Απλά δημιουργείς με πολλούς διάφορους τρόπους. Όσο για τα ΜΜΜ...όντως κυπριοπούλα που ακόμα είμαι στο έλεος τους, εγώ αναπολώ τα ΜΜΜ του εξωτερικού για να είμαι ειλικρινείς. Δυστυχώς ναι, η γενιά μας εν έσhιει πολλά προνόμια στις μέρες μας. Ιτς ολ γουόρκ εντ νόου πλέι, δυστυχώς. Στην εποχή μας ο μοντέρνος άνθρωπος μεγαλώνει με απότερω του σκοπό να πληρώνει και να είναι καταχρεωμένος μια ζωή, χωρίς καν να ξέρει το λόγο. Παν οι καλές εποχές. Γουέλκαμ του δε φιούτσερ ντίαρεστ. =p

Makrina Zografou είπε...

to na mageireueis kai na ftiaxneis gluka einai ,otan to agapas vevaia,san psuxotherapeia...oso gia tin allagi epaggelmatos einai oraio poluoraio 8a elega...ego exo perasei ta xronia meta to sxoleio anamesa se 4 diaforetika epaggelmata sta 3 apo auta exo kai ta analoga ptuxia...otan kati den sou kanei pia i den tou kaneis esu, gia opoiondipote logo apla to allazeis oso akomi to agapas...sosti apofasi loipon...

syros2js είπε...

Η μαγειρική κ' η ζαχαροπλαστική, είναι εξαιρετικές μορφές τέχνης κ' δημιουργικότητας!!! Ωραίο post!!! Με μεγάλη μας χαρά γίναμε μέλη στον ιστότοπό σας… Θα ήταν τιμή μας, αν σας βλέπαμε και στο δικό μας blog… http://syros2js.blogspot.com/

Daydreamer είπε...

Μωρέ λέτε να κάνω αλλαγή για κατά κει?

Πρασινάδα σε ευχαριστώωω για τις ευχές σου!!! :D